Nerina jr

Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011

Σαράντα πυρετό ανέβασα και.... αντί να κρυώνω έκανα προπόνηση για το λόουερ.....

Έχετε ποτέ ανεβάσει σαράντα πυρετό;;; εγώ ναι και από αυτόν πήρα ένα ωραίο σουβενίρ να το πω, ένα ωραίο μάθημα να το πω, τέλως πάντων όπως και να το πω αυτό δεν ήταν φυσιολογική κατάσταση πυρετού...

...Ένα βράδυ καθώς κοιμόμουν άρρωστη δίπλα στη μητέρα μου ένοιωσα ένα ρίγος να διαπερνάει το καυτό κορμί μου।Τότε κατάλαβα τι πραγματικά συνέβαινε.... είχα πυρετό! Την μισώ αυτή την αίσθηση του κρύου αν και εγώ η ίδια είμαι σαν φορητή σόμπα। Ήξερα τη συνέβαινε αλλά δεν μπορούσα να το συνειδητοποιήσω και γι' αυτό κοιμόμουνα σαν βόδι । Τότε ξύπνησε η μαμά μου και με έναν αποφασιστικό τρόπο μου έβαλε θερμόμετρο στο στόμα। Είχα σαράντα δεν το πίστευα οτι είχα σαράντα πυρετό। Μπήκα για μπάνιο και έτσι όπως έκαιγα έγινα το μπάνιο σάουνα κάτι το οποίο με έκανε να νοιώθω σαν πέτρα, μια μαύρη καυτή πέτρα। Και τότε μια άγνωστη δύναμη με κυρίευσε και άρχισα να λέω ασυναρτησίες। Αφού το ξανασκέφτηκα κατάλαβα οτι ήταν η δύναμη της συνήθειας। Μετά σχεδόν σε κατάσταση φυτού πήγα και ξάπλωσα στο κρεβάτι της μαμάς μου και του μπαμπά μου εγκαταλείποντας την μικρή και άσχημη αδερφή μόνη έχοντας για μόνη πληροφορία το ότι κοιμάται। Και τότε άρχισα να λέω όλο βλακείες। Το θέμα δεν ήταν βέβαια το ότι έλεγα χαζομάρες το θέμα ήταν οτι τις έλεγα στα αγγλικά και εκτος από αυτό έχω και μια προφορά σαν του Πίτερ σέλερ।
Τότε είναι που ευχόμουν να είχα ένα κασετόφωνο και να με ηχογραφώ αλλά από τη άλλη ελπίζω να μην πέσει η κασέτα στα χέρια της κυρίας των αγγλικών μου γιατί θα την χάναμε την γυναίκα।......

Ετικέτες

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα